صحبت های کارلتو در مورد تورس
تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, | 13:35 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از بازی دوستانه مقابل میلان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

تقابل دوباره با تیم سابقش ، میلان :” بازی بسیار خاصی خواهد بود. خاطرات مهمی در میلان به عنوان بازیکن و مربی دارم و بازی خاصی خواهد بود.”
بازی جذابی می شود ؟”این یک بازی دوستانه است، هر دو تیم این را می دانند. نمایش زیبایی خواهد بود. رئال مادرید تصویر خوبی از خود ساطهکرده و می خواهد در این جا بدرخشد. هواداران بی نظیری در این جا داریم. افتخاری است که این جا و مقابل میلان بازی کنیم. خاطرات خوشی از دوران حضورم در این تیم دارم.”
شایعه پیوستن خدیرا به آرسنال:”چیزی نشنیدم. این اخبار صرفا شایعه هستند. حداقل تا پایان فصل او در تیم ما خواهد بود.”

مشکل بودن انتخاب بین این همه ستاره:” انتخاب کردن برای این تیم خیلی مشکل است. همه حرفه ای هستند و می خواهند رقابت کنند اما هر بازیکنی که به میدان نرود این را می پذیرد. جو خوبی در دبی وجود دارد، استادیوم پر خواهد شد و این بازی باعث می شود که به بهترین شکل آماده بازیهای ماه ژانویه شویم.”
برگزار شدن بازی در شب عید سال نو:” از ابتدای فصل برنامه ریزی برای این بازی وجود خواهد داشت. هیچ رازی در فوتبال مهمتر از کار کردن و حرفه ای بودن نیست. از این بازی با هدف آماده شدن برای دور برگشت لالیگا استفاده می کنیم. تمرزمان بالاست. باید حواسمان را جمع کنیم.”

تعدد بازیها :”یک هفته استراحت کردیم و خستگی پیش از کریسمس را حس نخواهیم کرد. نیازی به تمرینات بدنسازی نبود. بهترین عملکردمان را در مقابل میلان خواهیم داشت و بعد به والنسیا فکر می کنیم. بردن کار را راحت تر می کند. می خواهیم روندمان را حفظ کنیم و برایمان فرفی ندارد که بازی با میلان یک بازی تدارکاتی است.”
ترکیب :” همه بازیکنانی که این جا هستند می خواهند بازی کنند. ترکیب را اعلام نمی کنم ، فقط می توانم بگویم که آنهایی که در مادرید بودند بازی نمی کنند اما رونالدو و بنزما فردا بازی خواهند کرد.”

فرناندو تورس:” بازی کردن مقابل او هیجان انگیز خواهد بود. برای فرناندو آرزوی موفقیت می کنم، سبک بازی و شخصیتش را دوست دارم. بازگشت به خانه انگیزه خوبی برای اوست.”

سرخیو راموس مدافع سر طلایی:” نمی دانیم چه زمانی بر می گردد اما زیاد طول نخواهد کشید. امروز تمرین می کند و در روزهای آتی شرایطش را بررسی می کنیم.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: